1 Nisan 2020 Çarşamba

İngilizce Aşk Sözleri ve Türkçe Anlamları

İngilizce aşk sözleri ve Türkçe anlamları ile birlikte sevgi sözleri, aşk cümleleri.

Would you like to know that how much love I feel you? I hope you don't. Because there’s no word to describe the level of my love.
Seni ne kadar sevdiğimi bilmek ister misin? Umarım istemezsin. Çünkü aşkımın seviyesini tanımlayacak bir kelime yok.

I have never been know a girl that is such beautiful in my life.
Hayatımda bu kadar güzel olan bir kızı hiç tanımamıştım.

I was searching for the meaning of life before met you.
Seninle tanışmadan önce hayatın anlamını arıyordum.

I had thought that I can be happy without you but I couldn't.
Sensiz mutlu olabileceğimi düşünmüştüm ama yapamadım.

I don't believe that distances between of real lovers decrease the level of love on the contrary I believe that distances increase the level of love.
Gerçek aşıklar arasındaki mesafelerin sevgi seviyesini düşürdüğüne inanmıyorum, aksine mesafelerin sevgi seviyesini arttırdığına inanıyorum.



I miss every detail of your.
Senin her detayını özlüyorum.

I love every detail of your.
Senin her detayını seviyorum.

I am addicted to you.
Sana bağımlıyım.

Would you like to tell me that do you feel something to me or not?
Bana bir şey hissettiğini veya hissetmediğini söylemek ister misin?

Love is untouchable but it’s possible to touch you.
Aşk dokunulmaz ama sana dokunmak mümkün.

I just want to feel the real love that will circulate in my veins till the end of my life.
Sadece hayatımın sonuna kadar damarlarımda dolaşacak olan gerçek aşkı hissetmek istiyorum.

Love is like a dream. You don't want to wake up.
Aşk bir rüya gibidir. Uyanmak istemiyorsun.

Even if explaining the love that I feel to you is hard,  there's one thing that I am sure; this love will continue forever.
Sana hissettiğim aşkı açıklamak zor olsa bile, emin olduğum bir şey var; bu aşk sonsuza kadar devam edecek.

We have only one chance to live this life. I would have been spend all my chances to be with you, if there were millions of chances to live this life.
Bu hayatı yaşamak için sadece bir şansımız var. Bu hayatı yaşamak için milyonlarca şans olsaydı, seninle olmak için tüm şansımı harcardım.

When I look the stars in the sky at nights, I feel your love more deeply inside of my heart.
Geceleri gökyüzündeki yıldızlara baktığımda, sevgini kalbimin içinde daha derinden hissediyorum.

When I at sight into your eyes you increase the degree of my love  every moment.
Gözlerinin içine baktığımda her an aşkımın derecesini arttırıyorsun.

The most tasteful one of love is the mutual one in this way every moment of this love give us unforgettable memories.
Sevginin en zevkli olanı karşılıklıdır, bu şekilde bu aşkın her anı bize unutulmaz anılar verir.


0 comments:

Yorum Gönder

Konu hakkında anlamadığınız bir ayrıntı varsa, yorum formunu kullanarak soru sorabilirsiniz. Sizlere en kısa sürede geri dönüş yaparım.