31 Mart 2020 Salı

İngilizce Sık Kullanılan Kalıplar


İngilizcede gündelik hayatta en sık kullanılan kalıplar ve Türkçe anlamları.

I got it
(Anladım)

I have don’t have time
(zamanım yok)

Can we talk later, please?
(daha sonra konuşabilir miyiz lütfen?

I can’t wait
(bekleyemem)

I’m sorry
(üzgünüm)

I apologize
(özür dilerim)

I’m busy at the moment
(Şu an meşgulüm)

Someone have sent me a message on WhatsApp.
(Birisi bana WhatsApp'ta bir mesaj göndermiş.)

I don’t know
(bilmiyorum)

I know
(biliyorum)

What’s going on here?
(Burada neler oluyor)

What the hell are you doing?!
(hangi cehennemdesin!)

I think so
(Umarım öyledir)

I already know it!
(bunu zaten biliyordum)

you make me sick!
beni hasta ediyorsun!

you make me happy!
Beni mutlu ediyorsun!

your hair is cool!
saçların havalı!

What do you do?
Ne yapıyorsun?

Want to take some coffee?
Kahve içmek ister misin?

My dad is calling me.
Babam beni çağırıyor.

I don't want to be rude but...
Kaba olmak istemiyorum ama ...

I just woke up
ben şimdi uyandım

You look like still sleepy.
Hala uykulu görünüyorsun.

Have a good day!
İyi günler!

See you later!
Sonra görüşürüz!

Text me on WhatsApp!
WhatsApp'ta bana mesaj at!

Don't forget to add me on Facebook!
Beni Facebook'ta eklemeyi unutma!

I was waiting for you.
Seni bekliyordum.

Why you are acting like that?
Neden böyle davranıyorsun?

You have played with my feelings.
Duygularımla oynadın.

After all this time.
Bu kadar zamandan sonra.

After all these things.
Tüm bunlardan sonra.

I can't believe this!
Buna inanamıyorum!

Are you blind or something?
Kör falan mısın?

I am sick and tired of standing all day in my room.
Bütün gün odamda durmaktan bıktım ve bıktım.

What would you do if you are my situation?
Benim durumum olsaydın ne yapardın?

Please tell me that it's a joke!
Lütfen bana bunun bir şaka olduğunu söyle!

I gotta go.
Gitmeliyim.

There's no need to cry.
Ağlamaya gerek yok.

Wish you were here!
Keşke burada Olsaydın!

0 comments:

Yorum Gönder

Konu hakkında anlamadığınız bir ayrıntı varsa, yorum formunu kullanarak soru sorabilirsiniz. Sizlere en kısa sürede geri dönüş yaparım.