16 Şubat 2020 Pazar

Was ile ilgili cümleler

was ile ilgili cümleler


The last summer was awesome.
(Geçen yaz harikaydı.)

My cat was sleeping last night.
(Kedim geçen gece uyumaktaydı.)

Her hair was blonde before she dyed her hair.
(Saçlarını boyamadan önce saçları sarışındı.)

Maria was in London the other day.
(Maria geçen günlerde Londradaydı.)

According to me the last year was perfect.
(Bana göre geçen yıl mükemmeldi.)

I was happy when I was with you.
(Seninle olduğum zamanlarda mutluydum.)

The car that brought us home was yellow.
(Bizi eve getiren araba sarıydı.)

Do you remember that day was rainy?
(O günün yağmurlu olduğunu hatırlıyor musun?)

The girl who graduated from school last year was most hardworking girl of the class.
(Geçen yıl okuldan mezun olan kız sınıfın en çalışkan kızıydı.)

The day that we passed together was unforgettable.
(Birlikte geçirdiğimiz gün unutulmazdı.)

It was my car.
(O benim arabamdı.)

I was hardworking student.
(Çok çalışkan öğrenciydim.)

It was my pencil. 
(o benim kalemimdi.)

0 comments:

Yorum Gönder

Konu hakkında anlamadığınız bir ayrıntı varsa, yorum formunu kullanarak soru sorabilirsiniz. Sizlere en kısa sürede geri dönüş yaparım.